My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Älskar mitt liv!

Kategori: Allmänt

Även fast det mest är en massa gnäll och klag nu för tiden vad gäller hosta, vätskande knän och fötter och otymplighet så älskar jag ändå mitt liv och allt som hör till det!
Sitter för tillfället i soffan och kikar runt i vardagsrummet och jag känner mig skit glad över att det är här jag bor! Jag känner mig även glad trots att rusten inte riktigt kommer hinna bli fixad så som jag ville innan bebben anländer. Men tid kommer ju som sagt var finnas sen också!
Har iaf boat lite i sovrummet idag. Fått in klädbyrån och spjälsängen på plats! Nu återstår bara lite småfix så är det klart och det känns så himla bra =)
I morgon bitti kommer ju Wiiks Rör och fixar avluftningsröret åt oss också så om vi har tur så kommer vi ha ett golv denna eller nästa vecka! Så det blir till och kliva upp med darling när han drar till jobbet..
Sen kanske det blir en tur till Gävle med syster också om de hinner klart med röret. Hon ska in och fixa ögonbrynen på nått ställe så jag tänkte att jag kan hänga med och fördriva lite tid =)

Detta är lite av det jag fick med mig hem igår när jag och syster var till Borlänge =)






Fick som sagt var med en del godsaker hem. Trosorna ovanför är från kappahl och typ det skönaste som någonsin tillverkats! Jeans till bebben, ljuslyktor från Rusta som kommer bli kanon fina i jul. Och så en skyddfilm till mob som för övrigt ännu inte har kommit igång. Får ringa de i morgon och se till så de drar igång abonemanget!

Aja, byebye for today =)

Kommentarer

  • Maria s säger:

    Ja det är riktigt skönt att bli lättare :) men det kommer för dig snart det me ;) snart är det dags, va spännande =) snart e eran lillplutt hos er :)

    2011-11-08 | 16:02:51

Kommentera inlägget här: