My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

2 veckor kvar nu =)

Kategori: Graviditet

Tiden bara springer iväg nu och med tanke på den tankt jag numera har kommer jag aldrig hinna få allt klart här hemma som jag vill =( men då lär det väl få vara så då!
Just nu är det tungt och jobbigt och jag har fätt börja känna på det där som kallas sömnprblem i slutet av graviditeten. Vaknar typ hundra gånger per natt och lär kiss och när jag ändå är uppe så tar vi och får några hostattacker också! Halsbrännan gör sig ständigt påmind och svårigheterna med att äta finns de också. Inte för att jag inte vill äta men jag blir helt enkelt mätt på ingeting =)




Håller på och få koll på min nya iphone än så jag vet inte hur man vrider bilde roch så än men det lär väl ta sig det med =) Har vart lite strul med den och nu så tjåkar täckningen hela tiden så jag lär väl ringa till tele2 i morgon och se  vad som är fel. För jag har väl inte köpt en iphone och sen ska 3G inte funka... Känns ju lite halvt värdelöst då!

Men nu  blir det kväller så hörs vi i morgon =)

Byebye

Kommentarer

  • Tele2 säger:

    Hej Karro,



    Om du inte redan ringt oss gällande dina Iphone problem får du gärna kontakta mig via mejl med ditt mobilnummer, modell samt vilka problem du har ska vi kika på detta.



    Med vänliga hälsningar



    Michaela Lindell, Tele2



    [email protected]

    2011-11-09 | 15:16:12

Kommentera inlägget här: