My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

11-11-11

Kategori: Allmänt

Idag hade du gjärna fått komma lilla bäbis =)
Var ju liksom ett datum idag som inte dyker upp så ofta och hade du valt att göra entre idag så hade det faktiskt vart lite häftigt. Men vad är oddsen för att du skulle välja och komma 11 dagar innan BF. Inte så värst stora =)
Älsklingen har blivit sjuk igen han med =( Har smittat han med min dunder hosta skulle jag tippa! Tycker synd om honom men hoppas att det kommer lösa sig till bebben väljer komma...
Har vart en myskväll här på Sågvägen iaf =) Röjde och tvätta fönster på eftermiddagen och sen så beställde vi pizza och mös på kvällen...
Men nu ska jag nog väcka darling som liggger och sover på soffan och förflytta oss in sovrummet för att verkligen göra kväller =)

God natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: