My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Svårt att bestämma mig =)

Kategori: Allmänt

Halloj =)

Verkar ha sjukt svårt att bestämma mig för vart jag ska blogga någon stans! Men samtidigt jävlas bara bloggen med mig hela tiden så jag lackar lätt ur och lägger ner men nu känner jag verkligen att det är på blogg.se jag vill vara så nu ska det väl förhoppningsvis bli bra =)
Det har ju hänt en hel del i mitt liv den senaste tiden =) Och det är då bara roliga saker vi snackar om!!!
Jag har fått tillbaka mitt fasta jobb på Ovako =) Eller ja fast och fast, det heter ju tillsvidare nu!
Jag och älsklingen ska få tillökning =) Den 22 November är det beräknat till och ska bli kanon roligt!!!
Semerstern närmare sig med stormsteg och nu har jag förhoppningsvis bara två dagar kvar. Sen sitter vi på syster och Mickes segelbåt ute på mälarn och guppar på väg mot Stockholm =)
Men det får räcka för idag! Ska hålla i detta nu så jag kommer kunna gå tillbaka och se på den här kommande tiden med glädje =) och kunna läsa om det i framtiden för den här kommande tiden kommer bli något utöver det vanliga =)

Byebye =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: