My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Tipp & Spark & en kopp kaffe

Kategori: Allmänt

Jobbet idag gick bättre, inte lika spänd och öm som jag vart den senaste veckan och det tack vare min leggings som fick följa med till jobbet idag =)
Blir till och åka och inhandla fler HM mamma leggings för det är nog det mest bekväma att ha på sig i alla lägen just nu! Det skulle ju ta sån tid att få hem riktigt mamma byxor till jobbet så då skulle det ju typ vara dags för mig att gå hem, så det hoppar vi!



När vi kom hem idag blev det en tur till tippen då vi röjjer lite här och där bland trägård, uthus och övervåning. Skönt att det bara är och börja riva så fort snickaren kommer sen!!!

Efter tredje turen till tippen åkte vi förbi Anna och Mats på en kaffe och en liten catch up. Trevligt, trevligt =)
Det har vart bra fart på bebben hela dagen! Sparkarna blir starkare och starkare för varje dag som går känns det som =) Underbart och känna att det hånder saker därinne!!!

Inte så värst sjukt avanserad mat idag heller. Potatis och fiskbullar fick det bli då jag saknar all form av idérikhet och inspiration för tillfället...

Ja det var väl denna dag detta =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: