My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Orders!!!

Kategori: Hem

Yippie! Då har äntligen några av min ordrar kommit hem!
I fredags fick jag hämta ut mitt paket från Bon prix, och de rekomenderar jag skarpt! Snabb leverans och billiga kläder =)
Idag fick jag hem mitt paket från E.l.f. Verkligen ett paket som var roligt och öppna och inspektera =) Martin skrattade åt mig då han tyckte jag såg ut som ett barn på julafton när jag kikade igenom allt =)

Får se här framöver om det blir till och planera in en Ullareds resa! Men man vill ju inte vänta allt för länge för med ca 1 månad kvar violl man kanske inte springa där nere och stressa! Så det ser ut att det måste bli i slutet av september för då kanske man ännu orkar röjja i affärerna =)
Men det ser lite tungt ut för det verkar inte finnas några stugor =( Men man kanske får åka ner, handla och åka hem då om man är några stycken som kan turas om att köra!!!





Här ovan är mina roliga beställningar =) Två ammningsbehåar, två magband och en hlstjacka och allt för 500 :- inkl frakt! Inte så farligt tycker jag =)
Och sen det roliga sminkpaketet jag fick hem idag =) Mycket smått och gott i det vill jag lova!!!



Älsklingen målar panelen i trappen. Blir nog kanon när det blir klart =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: