My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Mvc och rust!!!

Kategori: Graviditet

Jaha då har man dragit igång ännu en arbetsvecka med allt vad det innebär. Och sen så hade vi tid hos mvc idag också för en kontroll på mig och bebben och se så att allt är ok. Vilket det också var =)
Kollade upp diverse värden och mätte magen. Låg lite i överkant på diagrammet men det var ändå inom ramen. Och så fick vi ju lyssna på det lilla miraklet. Skit häftigt var det! och nu känns det kanon och veta att allt är så bra det kan bli med både mig och bebben =)
Än så länge känner jag att jag har haft en väldig tur med allt vad graviditet innebär. Mådde bara lite illa i början och det avtig nästan helt v 11. Sen har allt bara rullt poå fram tills nu för nu börjar det bli lite otympligt.. Men det hör till så jag klagar inte =)
Vi är ju inne i v 26 nu (25+5) så det är inte så mycket kvar nu, men det är ju den jobbigaste tiden kvar så det är bara att hålla ut =)

byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: