My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Helgen =)

Kategori: Hem

Under helgen har jag börjat planera allt som behöver fixas innan November och jag kunde ganska snabbt konstatera att det är lika bra och börja direkt =)
Igår nämde jag ju om min röjning som påbörjades, känns grymjt skönt idag och blivit av med gammalt skräp som jag inte använt på flera år!!!
Men vi var ju öven till Byggmax i Söndags och handlade det sista virket till fönstren och knutarna som ska målas vit och sättas upp. Blev ingen målning idag dock eftersom det spöregnat =( men skönt och ha ggtrejerna hemma så det bara är och sätta igång när orken slår till =)
Var ju och shoppade i Valbo/Gävle med Matilda på söndagen också, bild på shoppingen kommer nedanför!
Har gjort en shoppinglista på saker som behöver inhandlas fram till bebben kommer och den blev ganska lång =) Men det kommer nog kännas bra när man vet att man har det allra nödvändigaste hemma när man kommer hem sen!







Ja lite av det som hittills shoppat till bebben och så en lite halvtaskig bild av magen =) Går in i v 26 i morgon onsdag.. Måste nog göra rent spegeln riktigt tror jag =) hehe

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: