My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Den/Det

Kategori: Graviditet

Halloj
Ja då har vi gått in i vecka 28 eller snarare 27+1 om man ska vara exakt och jag mår fortfarande helt ok enligt mig själv =) Lite halsbränna emellanåt och sen börjr skoknytningen och liknande aktiviteter bli lite besvärliga men det hör väl liksom till!!!
Det är iaf ett himla liv på den lille i magen =) Full rulle nästan hela tiden!!!
Fick hem beställningen från Ellos idag och för en gångs skull behövde jag inte skicka tillbaka något! Var iof bara bebis kläder och en stickad kofta til mig själv så det var ju inte så mycket som kunde bli fel =)

Här kommer lite bilder på magen för det har ju hänt en del =)


Magen v.13                          Magen v.16                           Magen v.28

Kul och se att det hänt en massa senaste tiden för i början hände inte mycket =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: