My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Bulle i ugnen =)

Kategori: Hem

Hehe
Försäkte vara lite fyndig där i rubriken! Men jag menade ju så klart att jag hållt på och bakat bullar denna förmiddag =) Var ett tag sen jag hade hemmafru göra för mig så det var väl på tiden, plus att det är så sjukt skönt och ha fikabröd hemma när man väl får främmande!
Martins mormor var även här på besök precis i tid till bullarna blev klara så man kan ju lungt säga att hon tajmade in det bra!!!
För övrigt känner jag inte att jag har nån ork till nånting idag! Vill bara ligga på soffan och slappa och ha det bra =) Så jag längtar nästan efter regnet som de pratade om på vädret igår, men än så ängeskiner solen =( Och man ska behöva gå runt med skuldkänslor över att man inte vill göra något åt hemmet i finvädret!!! Bläääää.....

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: